onsdag 29 oktober 2008

UNHCR...dagen två i leran så klart!

Så har vi åter varit i Skövde! Vad roligt det har varit där. Momenterna var kanska lika som gången innan med bara en liten förändring i början. Vi var kanska många även den här gången. Killarna fick lite "extra" krydda av andra soldater där med gisslan drama. Och dom tyckte säkert att det var jätte kul. Dom skötte sig väldigt väl med sitt uppdrag. Och mycket badande i leran...!

Hundarna var aktiva vid varje händelse vid mötet med dessa 4 möten. Vissa av dessa människor kan vara rädda och det är ju extra spännande att efter möten var träffa dessa hundar och leka med dom. Där ser man också hur dom vinner sin rädsla och vill bli fotade med hundarna runt om sig eller att ha hundarna på knäna.
Sen som vanligt så bjuds det massor av mat och trevligt sällskåp. Mycket skratt och skämt.

När jag väl kom hem så fick jag köra bilen till min son för byte av bromsarna. Han håll på att skita ner sig när han fick ser belen. Den var ju genom lerig och det var ju ingen som hade förväntat sig. "Var har du varit????"..blev frågan!?
Jag skulle ta hans NY STÄDADE BIL men han tyckte att jag fick vänta istället, undra varför!
Sedan hittade han en ritat hjärta på lacken...och ni kan tänka vilket liv det blev. Lacken blir ju skadat.....!!!!!!!!!... Men ni ska veta att jag fick ett gott skratt i allafall. Joodo, bilen blev tvättat, lika så mina leriga stövlar och sedan var det bara att åka hem.

Vi skulle lägga ut bilderna igår men com hems nät ville inte fungera så vi gör nytt örsök idag!

Ha det så gott alla igen och tack för helgen

Inga kommentarer: