torsdag 9 oktober 2008

Ännu mera gröna...




Visst är dom vackra med sina gröna kläder..?

Ibland har man svårt att förstå olika saker och ting...när ens vän kanske misslyckas i nåt så kommer en inre rädsla på mig att ...tänk om vännen slutar nu helt och hållet...? Usch, den känslan vill man inte ha i halsen utan nu ska vi alla ser till att allting kommer till rätt ordning igen. Det gäller att i tävlingar respektera den tävlandes önskan att hon, han, ska får har lungn och ro utan massa onödig tjat från andra. Man är trots allt nervös och det lilla kan sabba allt från en. Samtidigt som man kan låta växa nåt i pannan med jävlar i mannat och visa att "jag ger aldrig upp" hur vissa än vill att man ska göra. Jag är så stolt över våran lilla grupp och jag vet att alla där vill allas bästa och det ska vi fortsätta med. Nu har vi planerat mycket för framtiden och det ska blir roligt att genomföra.

Så nu ska jag köra iväg Bubblis till sitt arbete och väntar på Dan och Maj-Lis.

Ha en bra dag mina vänner

Inga kommentarer: