onsdag 18 juni 2008

Vattnet är iskallt..vart tog värmen vägen...?


Igår var jag väldigt stel i kroppen med värk och med det så fick jag gå först 1 mil med Qwerro och Nira och senare på eftermiddagen så blev det cykel istället lika långt.

Idag började jag med lite miljöträning med lillemannen och det går ju bara så lysandes. Efter det så gick vi till vänern och Qwerro fick simma där med sin son. Dom hade ju så jätte kul tillsammans. Dom sprang fram o tillbaka och jag trodde då att vattnet var varmt, med usch, vad kallt det var. Jag gick kanska långt ut med hundarna bara för att dom ska kunna får simma riktigt och det gjorde dom . 30 minuter kastade jag boll där och sen kändes det att bena ska domna bort. Det syntes att vattnet var nästan svart och då brukar det vara kallt, men hundarna kände inte det. Så jag tyckte att nu ska jag bort från vattnet och vi får väl leka på stranden istället och på gräsplanen. Konstigt nog så kändes det bättre......!

Nu på eftermiddag ska jag ut och shoppa med Lollo och Michael ska spåra med Nira.

Bilden över det iskalla vattnet kommer som vanligt senare.
Ni får ha det så bra
Niras matte

Inga kommentarer: