söndag 15 juni 2008

UNDRAR ..VEM ÄR VACKRASTE...Qwerro eller Bubblis..?

Tävlingarna om den vackraste är ju alltid lika roliga. Men när man har "sopat" in två vackra individer i samma plats så då börjar ju problemet...vem av dom är vackraste?

Det är ju så roligt att en vacker flicka äger en så super vacker hund som Qwerro, dom två passar ju så bra ihop. När dom två promenerar så vänder folk och tittar på dom och jag växer samtidigt av stolthet.
Jag vet inte när vi har haft så innehållsrikmånad som dom sista 30 dagarna har varit. Allt började med utställningen i Hagatorp var Qwerro blev bästa hane i BHKL och BIM direkt efter Fias konfirmation med alla som kom och mors och fars besök från finland här 2 veckor, tätt inpå kom det Bubblisens födelsedag med fest med 33 personer som brorsan hade anordnat till henne, sedan studenten med TOPPENBETYG med 26 MVG och 7 VG och STIPENDIUM, ägen lägenhet och toppen arbete, balen och nu utställningen i Ale var han sopade rent allt. Han blev BIR , BÄSTA HANNE, V1 BHKL HANAR, det ni, nu kan ni snacka och hitta på olika orsaker varför han vann.................!?
alltså vann han hela utställningen. Och vilken kritik han fick, ADELSK UTSEENDE, STICKER UT, PIGMENTSTARK mm mm mm. INGEN TVEKAN VEM VAR VINNARE, som var några domarens order.
Dessutom hade han även hans första avelsgrupp med 5 individer och fick HP!

Och kolla på Niras husse MICHAEL då, HAN BLEV SKOLANS BÄSTA KILLE-ELEV med TOPPEN BETYG med 16 MVG och 1 VG och och med BÄSTA POÄNG och STIPENDIUM!

Så för våran del så har det varit så mycket. Igår var jag som en våt trasa av trötthet och hade knappt någon styrsel på bena. Sängen var ju nåt som jag krypte in med en gång när vi kom hem.

Idag har jag tänkt kontakta mina vänner för en liten trevlig stund ihop! Juu förresten, Thomas och vackra LEON var och tävlade i Såtenäs och blev IPO 2...GRATTIS TILL ER...!

Nu får ni har det så bra alla, bilderna kommer senare
Niras matte

Inga kommentarer: