torsdag 19 juni 2008

Ledighet..vad är det...?

Alla pratar om ledighet men jag har inte sett röken av det. Här är det fullt ös hela tiden. Nu vill alla träna och det får bli nästa vecka, sedan har inte vi ett enda ledig helg på hela sommaren.
Nu ska vi fira midsommar hos min son med goda vänner och det ska bli roligt att bara slappna av om det går. Jag kan inte komma så långt hemifrån för att Michael jobbar ju varje dag. Han är duktig med en enorm egen arbetsvilja.
Idag har vi haft fullt hus hela dagen och så kommer det att bli hela helgen.

Fick ett sms imorse från Dhivas matte, som stolt skrev att dom hade fått EN POJKE. Vad kul. Pratade med mannen i huset och frågade hur det kändes....?...och han var så STOLT. Nu hade han bråttom till sjukhuset till sin fru och till den nufödda barnet. Jag är så glad för eran skull.
Så jag vill GRATULERA ER JÄTTE MYCKET OCH HÄLSA TILL HELA FAMILJEN.

För övrigt så åker bevaknings gänget till Karlsborg idag för utbildning och jag vill önska er lycka till där. Tänk på att KNOTTERNA är förjävliga nu, så ni har i allafall skyddat er på det bästa sättet...hoppas jag...!

Nu vill jag önska till er alla
EN RIKTIG TREVLIG MIDSOMMAR från oss alla

Inga kommentarer: