onsdag 4 juni 2008

Äntligen har jag fått släpa på kärringen...........

Visst är livet helt underbart. Igår var jag först och badade med Qwerro och senare åkte vi iväg långt i denna värmen...huh...!
Men det lönade sig att sitta och svettas i bilen utan ACC, för väl framme fick jag ser Bubblis att köra lydnad med Qwerro och det såg riktigt bra ut.

Men sen började hända saker och ting...det kom fram en skyddsärm!!!!! Vau, tänkte jag, får jag? Och kan du tänka dig, jag togs ut från bilen och rastades och styrdes rätt in till skyddsbanan. Oooo, det blev ju riktigt roligt. Fast jag var ju i höglöpet så fick jag vara med.

Jag fick och kunde rondera, bevaka, släppa, flykten och även överfall ( fast inte så jätte långt). Så jag fick jätte mycket beröm att jag var duktig och att det här ska vi fortsätta med. Kuuuuuuul......! Det är ju livet.

Sedan var det Qwerros tur och han var ju riktigt duktig med. Vi tackar denna trevliga figuranten för sitt arbete och för sitt trevliga bemötande och kaffe mm. Vi ses igen...!

Idag blev jag lite sur på min matte, hon stack iväg med Arko och Qwerro, och jag vet vart!
Dom var och badade. Jätte länge och långt långt ute var dom igen och berättade att det var riktigt varmt i vatten igen. Jag fick inte pga löpet...suck.

Men imorgon ska jag har riktigt roligt, för då är det UNHCR igen. Hihii, vi får ser vad vi ska hitta på för nåt då. Skoj ska det bli i alla fall.

Nog med allt nu...HA EN BRA DAG!
Nira

Inga kommentarer: