fredag 27 juni 2008

Bevaknings gängets storm!

Vad skulle livet vara utan mina underbara vänner? Idag har jag packat färdigt min bil för tälthelgen. men Bubblis ville gå och kolla på Rix FM festen här i stan och det ville jag inte neka.
Dom ville att jag skulle med men jag var övertrött (-vet ej varför) och jag sov 4 timmar nu på kvällen. Lollo har börjat friskna till lite grann, men är långt ifrån frisk, så det var Lollo och jag som inte var ute ikväll. Men när kl var 21.30 så kom det samtal "vad gör du, är du hungrig?" Vad svårar man då.....? Jag orkade inte åka iväg men DÅ KOM HELA GÄNGET HIT MED 7 pizzor och 2 sallader, och silket liv. Dom hördes ändå flera hundra meter härifrån på ett eller annat sätt....skratt och åter skratt....med Anna i spetsen...givetvis! Det pratades om stora Klaus och om milda och starka sås....! Tokstollar! Man kan bara skratta åt dom. Vilket härlig gäng vi har på bevakningen, jag älskar er och er humor, det är alltid lika roligt att träffa sånna riktiga vänner. Vi tänkte mycket på Lollo och det hade varit roligt att får höra hennes ljuva stämma här med, hon skrattar ju så att tårarna rinner på henne och till slut på alla. Joo, undrar vad lilla Jari tänkte äntligen? Qwerro är ju van. Hundarna hade heltidsarbete att tigga åt sig pizza och sallad. Och sedan började leken med Jari och hans leksaker. En av hans favorit leksaker är en mjukisdjur och ett tutande kromhorn. Och han blir ju så mallig när han kommer fram och visar ..att kolla kolla här, vad jag har..? Jätte roligt att ser honom.
Nu tänker jag återgå till sängen och tidigt på morgon åker vi iväg och kommer hem på söndag. Fia och Anna åker ivägg till utställning och vi önskar dom lycka till...!

Ha en trevlig helg
Niras matte

Inga kommentarer: