lördag 3 januari 2009

HEJA SVERIGE, så här vill jag LEVA!






Jaa-a, nu har vi hoppat ordentligt in i 2009!

FULLT HUS, SJUNGANDE-, SKRATTANDE-, DANSANDE KOMPISAR samt en av dom fick tom DUSCHA, vissa blev GRÖNA... och på köpet EN AV DOM HÄFTIGASTE DYGNEN I MITT LIV.
Tänk att 2009 började så här underbart och jag hoppas att det ska fortsätta så här hela året...! Det var så roligt att ser alla så avslappnade och bäst av allt var songtävlingen (singstar). Häftig med folk som vågar bjuda på sig själva. Jag har inte frågat grannarna än, men dom hade nog lika roligt som vi alla här....!

Jag är lyckligt lottad som person som får vara med dessa människor. HEJA KINNEKULLEKOMPANI, ni är BÄST, både i skog och fest.

JAG ÄLSKAR ER, det är bara så himla kul jämt med er. Bilder kommer lite senase!

HA EN BRA DAG NU






Mer bilder kommer...!

Inga kommentarer: