lördag 10 januari 2009

...som kossor i en hage...



Kan du tänka dig att idag HAR VI VARIT SOM KOSSORNA I EN HAGE! Massor av folk som har blekat på oss och ställt frågor om hundar och om hemvärnet. Det var nämligen dags för det årliga "Odal" dagen med temat "DJUR"-kom och klappa mig! Den här dagen får man ju tar lite med leénde i läpparna. Vi var rätt så många där med 7 hundar och 4 olika raser. Det är faktiskt skoj att ser hur fort hundarna binder en flock.

Lite nytta gjorde vi också i och med att vi kunde samla ihop lite namn både till killarna (HV) och även kanske blivande hundförare som var jätte intresserare. Skoj. Man har ju aldrig för mycket av dom. Sabina fick informera om TFU:n och Fia om ungdomarna, samt jag fick svåra på frågorna kring bevakning. Dom övriga om massage och om djurvård samt om assistant hundutbildning. Det var ett häftigt gäng samlade där. Och långvägs besök fick vi också där. Det är ju alltid nyttigt med sånna här träffar för att folket har ju så mycket frågor om allting. Ibland fick man går och hjälpa kunder att välja rätt halsband mm.

Jag vill tacka mina medhjälpare igen för en otrolig häftig dag i "KOHAGEN".

Sen med eget glädje;
ÄNTLIGEN HAR MINA BARN LÄRT SIG ATT LYSSNA RIKTIGT MUSIK UTAN ATT ÖRON SPRÄNGS I TUSEN BITAR. Tack SCOTTS för det....!!!!!!!!!!

Fia har lördagsnöje här med att spräcka nötter och svor för att nötterna hoppar dit och hit från hennes händerna... det blir väl sjukhuset snart igen...!
Imorgon ska det blir en skojig dag åter igen.

Ha det så skönt



Inga kommentarer: