onsdag 14 januari 2009

Hej Anders och Christian...VÅGAR MAN ÄTA IDAG...?????

Jahodu, så är det dags för den stora premiär dagen!!!!!!!!
Man undrar om man vågar stoppa nåt i munnen överhuvudtaget utan bara dricka. Slutkörda kommer vi blir säkert på ett eller annat sett men kul ska det vara. Jag hoppas att ovan nämnda har garderat med sjukvårdarna så dom är väl förberedda för alla skavanker som kan komma under kvällen.

Tänk vilken härlig kompani man är med, alltid är det något som händer och massor av roliga planeringar över hela året, så några fritids problem kommer man inte att ha.

Nira kniper än men det har börjat blir lite förändringar i tempen på henne och samtidigt börjar telefonerna går röda här hemma. Kul med riktiga vänner som erbjuder sina tjänster. När man kollar på Nira så LYSER HON UPP HARMONI OCH ÄR LUGNET SJÄLV. HON VÄLKOMNAR tränings kompisarna med hela sitt hjärta välkomna hit och det är helt underbart att ser henne ny. Man är ju van att ser en väldigt aktiv hund som är till 100 % med på allt övrigt och ny bara visar med hela sin kropp denna enorma harmonin. Ikväll kommer jag att har Nira-vakt här hemma medan ANDERS OCH CHRISTIAN FÖRSÖKER ta slut på oss alla, men dom kommer säkert att vara lika slutkörda med, hahaa! KUL ATT TRÄFFAS IGEN! Men jag har garderat mig själv i allafall och tar en sköterska med mig dit..............!

Vi ses ikväll och för övriga, HA EN BRA DAG!

Inga kommentarer: