tisdag 6 januari 2009

HUNDFÖRARTRÄFF IDAG!

Det finns dagar, som man gillar extra mycket...idag tex på all sätt och vis!

Idag åkte vi åter igen till denna vackra Kinnekulle och där skulle vi träffa både våran Kompanichef och Plutoncheferna. Dessa underbara människor. Men vägen dit var ju inte så lätt. Denna hemska backen upp först och det klarade jag knappt av idag... var väl lite undrandes, varför...? Dålig kondis eller var det medicinerna pga hostan, som jag lyckades att får trots festen och "medicineringen" i form av starkade dryck än vatten. Vet ej, sanningen var att backen var hemsk. Fast väl uppe och framme fick jag höra att även Christian hade haft "vissa" problem i backen...! Jaaha, hur ska man tolka det då...? Lite skadeglädje fick jag....

Vi fick en ordentligt genomgång där om olika viktiga bitarna i organisationen och satt och diskuterare om hur allting fungerar. Mycket blev det till dom nya och samtidigt en upprepning till mig. Härliga mackor och kakor fick vi där som (killarna hade "bakat") på vägen dit och "lillan" fick sin festis samt vi kaffe.
Kan livet vara bättre...nej, jag tror inte på det.

Till slut åkte vi hem och jag kände mig, så där. Det svartnade i mina ögon i mellanåt och det kändes konstigt i hela kroppen. Trevligt sällskap hade vi hem och jag undrare hela tiden om min kraftlöshet. Det kändes som luften skulle bara försvinna. Gympasalen, var det någon som nämnde och Bubblis ropade högt JOOOOOOOO. Skööööööönt, jag är inte den enda med dålig kondis, puhhhh!
Strax efteråt, så tog jag tempen för säkerhets skull i och med att jag hostade och det isade i lugnorna samt jag hade värk i kroppen. Javisst, för första gången på tre år hade jag FEBER. Över 38.5 C, det var väl inget att undra på om jag inte orkade tar mig riktigt upp denna backen som jag annars går upp och ner. Men trots allt tror jag att GYMPASALEN kan vara en bra ide!

Mycket skratt och glädje finns alltid med när man träffas, och då känns allting så HIMLA ROLIGT.

TACK ÅTER IGEN FÖR EN HELT UNDERBAR DAG ...tänker man på vissa saker och ting så börjar man flina ganska ordentligt och då mår man extra gott eller???????

VI SES

Inga kommentarer: