fredag 9 januari 2009

Nedräkningen börjar....med Nira givetvis...!

Oj, vilken start vi har fått på det här nya året!

Solen skiner ute likaså som här inne, man njuter av livet på nåt konstigt sätt. Alla väntar på den stora dagen och hoppas att allting kommer att gå bra...!

Sabina och Peter sitter på "nålarna" just nu och är väl förberedda att komma hit även mitt i natten. Jag håller på att göra alla filtarna rena. Snuvig och lite febrig är jag fortfarande men tänker man på händelserna en vecka tillbaka, så ler man på nyt och mår super. Jag hade inte ens kunnat drömma om en sån här härlig start till nya året.

Nira mår alldeles utmärkt och just nu är hon väldigt lugn. Lite extra uppdrag har vi fortfarande att genomföra innan hon får gå till "mammaledigheten". Hon provar sin nya säng, men hon tycker att min sons säng är bättre...så vi får ser vad som händer... spännande.
Jag skulle tvätta alla hemvärnskläderna efter helgen och då skulle ni sett på "tanten", hon var väl förberedd att åka till nya uppdrag med sin tjocka mage. Hon bara älskar det här med gröna kläderna och sina gröna "gubbar" oavsett vad hon har i magen. Men killarna får väl skylla på sig själva för hennes ivrighet. Det är ju alltid massa skoj och god mat inkl. oliver?! Allt ska man bara äta, när man heter Nira!

Nu längtar jag otroligt mycket efter alla övningarna, våren, träningarna och allt annat det roliga som är planerat. Tänk om bara tiden kunde går lite fortare.

Vi ses...

Inga kommentarer: