tisdag 9 december 2008

NU HAR pappa ÅKT IVÄG IGEN ...

Vad konstigt allting känns på morgonen när det saknas en hund...! Det känns både tomt och tyst. Jari går och letar efter sin pappa och nosar på hans liggplats här hemma.
Åkte förut hem till min son och Jari sprang i full fart till Bubblisens dörr, men det fanns ingen pappa där heller. Då tog han några varv runt huset, ifall pappa sprang och lekte gurra gömma men (suck) det kom ingen pappa och jagade efter honom. Till slut så kom han till mig och satte sig bredvid och bara stor blekade.
Jag tyckte riktigt synd om han då. När vi till slut kom hem så sprang han runt hela lägenheten och hittade inget här heller. Då gick han och lade sig i sitt rum... helt övergiven...! Så här kan det blir ibland.

För övrigt så leker livet med mig riktigt ordentligt och jag är så otroligt förväntansfull inför helgen. Det ska bli riktigt kul att få träna och träffa riktiga vänner som man inte har sett på länge. Sedan på söndag ska vi till kyrkan för dop och även till födelsedags kalas. Dessutom så kommer det att vara fullt hus här igen som vanligt. OOOOOOOOOOO jag längtar så efter helgen.

Nu är det bara två veckor kvar tills mörkret vänder åter till ljusets sida och sakta men säkert så kommer det blir ljusade tider. Då återgår jag till full fart igen med träningarna med dom som vill och dessutom kommer det nya ekipage in med nya raser igen för att testas. Jätte kul. Vi ska åka och kolla dom nya platserna också. Skyddsarbetet med Jari ska startas med och det kommer att blir full ös här åter igen. Riktigt kul. Bara det här hemska mörka tiden är förbi.

NIRA MÅR SOM VANLIGT RIKTIGT GOTT OCH BARA MYSER.

Hoppas att alla Ni MÅR EXTRA GOTT och GLÖM INTE AV,

ATT VARJE DAG KAN VARA DEN SISTA DAGEN I ENS LIV!
...det kan vara bra att vårda sitt eget samvete...!

Ha det så bra

Inga kommentarer: