onsdag 20 januari 2010

Ska vi åka till Kinnekulle på söndag? (lite bevakning), lydnad på lördag!

Vad gott att det inte är så jätte kallt ute nu. Dagarna har börjat bli längre och det börjar kännas "hunger" efter grillat falukorv i naturen....!

Idag så har vi ju kompaniets fys kväll och vi ska jaga den vita bollen för livet igen. Det är jätte kul att vara med där fast man får sånna konstiga bollmärken överallt, men vad gör det, bara man har kul så bryr man sig inte om det....!

På lördag så har vi bokat ridhuset igen för lydnadsträningen och så börjar det klarna också vårens helg planeringarna. Det är rätt så fullt i almanackan igen men då gå ju tiden fort i väntan på våren. Det kommer att vara en enorm blandning av bevakning och skyddet som kommer att dominera tiderna under våren. Att få umgas med hemvärnsgänget och Ipo-gänget är ju rena rama nöjet för oss. Kul har vi så det smakar!

På söndag tänkte jag åka iväg till kullen och grilla samt köra lite bevakning ifall det är några som vill hänga på...? Jag tror inte att det ska bli så kallt till helgen som det var sist. Det är ju jätte vackert där och det gör så gott för våra kroppar att kunna komma igång med rörelserna i backarna upp och ner, eller ?????

Är ni intresserade, så hör av er till oss!

Hoppas alla har haft det jätte bra hela veckan och Frida, du har våran tankarna hos dig och Fredrik!

Ha det så gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att min feber ger sig och att förkylningen försvinner till stor del så jag orkar upp och ner för de där backarna. Annars får jag väl vara grillvakt:)??
Maria

Nira skriver sa...

...mycket bra idé, grillvakt måste man ju ha.....!

Ser nu bara till att bli frisk för roligt ska vi ha iallafall. Det finns tillgång till en varm stuga att värma upp sig på och att koka kaffe vid behov och en utetoa, hahaa, där får man vädra rumpan lite (skratt)

kram Tuija