onsdag 27 januari 2010

Nu har det börjat storma riktigt här....!

Nira och Arko tycker att det är bekvämt att ligga på soffan idag istället att gå ut...kanske det, för det blåser och snöar och regnade också ett tag. Jag tror själv att jag kommer inte hem härifrån idag och min son inte hem heller utan få nog övernatta i stan istället!

När det regnade förut så tänkte jag att "vad skönt", vi få regn och barmark men den glädjen varade inte länge, för nu snöar det riktigt rejält och blåser dessutom.

Nu kommer vi att missa även kompanifys men det är inte mycket att göra åt, bara acceptera läget.

På lördag är det ju mening att träna igen fast den här gången på Skara Bk och jag hoppas verkligen att planen ska vara färdig plogat, annars kan det vara svårt. Men kunde vi gå uppe i kullen så ska vi kunna gå även där..eller hur!

Längtan efter våren blir både djupade och intensivare. Det kommer mycket övningar och träningar så det ska bli riktigt kul framöver både i det gröna som civila!

Ha det nu så skönt allihopa i snön!

Inga kommentarer: