onsdag 12 november 2008

VÄNTANS TIDER ÄR HEMSKA...!

Det är mörkt och trist ute. Hörde att det var bara 44 dagar till jul........!? Jag har inte kollat och tänker inte heller att göra det. Men sedan börjar ju igen ljusare tider!!!!!!!! Så lite glädje har vi om mörkret ... alltså det tar ju slut snart!

Just för närvarande gör vi inte så mycket med hundarna här hemma, mest är det konditions träningar som gäller. Det är ju inte så kul när himlen har bestämt att pissa för jämnan. Om det ändå hade varit rent snö så hade livet blivit mycket roligare.

Idag har vi FM mötet och det ska bli roligt för dom nya hundförarna att får träffa
killarna. Det brukar vara jätte härlig stämning där med alla.

För övrigt så håller vi på att planera våran skyddshelg och jag hoppas att den blir givande för många. Det är trots allt några som inte vet så mycket om dom tävlings formerna och jag hoppas att dom kan får lite mer information om vad som gäller.

Jag väntar och väntar att Nira ska komma till höglöpet men den här väntan är ju hemsk. Hon löpte så konstig innan så det är lite svårt att pricka fast datum för Don Juan besök men som tur är så har jag några hannar här som kan tala om när det är dags.
Med Bubblis var vi i sjukhuset igår igen och nu är hon sjukskriven. Envis som hon var så ville hon inte från början men var tvungen att ger efter för att låta kroppen vila upp sig och läkas ordentlig. Så nu hoppas jag att hon själv kan tar över styret om sin kropp.

Nu får ni har en trevlig dag igen trots allt regn!

Inga kommentarer: