söndag 16 november 2008

OJJJJJJJ, VILKEN HELG!




Nira är hos sin Don Juan (OMAR) och har det skönt! Och sedan kommer ÖVERRASKNINGEN, ANNA och TINDRA har gjort GODKÄNT FM (Tjh)-CERTET IDAG!!!!!!!!!!!!!
Snacka om lyckan. Tårarna bara rann i kinderna på mig jag var så otrolig lycklig över dom. Sånna här lyckliga besked vill jag har varje dag.

SÅ NU ÄR DET 100% hos oss i Hasslösa!!!!!!!!!!! INTE SÅ ILLA ELLER???????????

Nu börjar allvaret med alla med massor av fortsatt träning efter JUL OCH NYÅR.
Och då får vi hitta på jätte roliga aktiviteter.

OOOOOOOOOOO om ni bara visste hur gott jag mår idag för jag visste att Anna och framförallt Tindra är ju så duktig, jag var aldrig tveksam om deras arbets sätt. Tindra har ju alltid jobbat så lugnt och noggrant fast många har varit så tveksamma om Tindra. Men ytterligare bevis att det finns olika raser som man kan testa via hemvärnet. Vissa klarar av det här och vissa inte, men då har man testat i allafall.

JAG KAN BARA GRATULERA ANNA OCH TINDRA FÖR HELGENS SLIT! Ni är så sköna brickar!

Inga kommentarer: