torsdag 15 maj 2008

UNHCR...jag kommer...det vet ni!

Vad skoj. Min matte fick en telefonsamtal igår om begäran att vara med på lite "bus". Jovisst, det ska jag vara med...
Nu ska jag bara välja en polare också som kan "dansa" med mig. Och så ska vi också vara med på klassfotboll. Den här månaden kommer att bli otroligt händelse rik. From. lördag är min semester slut, så nu undrar man, vad hon ska hitta på. Jag tror att det blir mycket spår igen. Dessutom cykel och massor av bad. Sen har dom börjat leta efter en lämlig herre till mig, som ni vet, så är det dags för lite babysar.......................!
Det här kommer att bli roligt

Alla mina polare åker idag igen till Karlsborg och till Skara för utbildning. Dessutom ska min son göra MH-test på lördag, lycka till!
En, eventuellt två gröna gubbar är tränings suga. Hör av er om ni vill ställa upp nån dag och träna hund här hemma............

Ha en bra dag
Nira

Inga kommentarer: