torsdag 8 maj 2008

Grattis JENS och HUNTER för KM-vinst bevakning!

Hej alla!
Som ni såg vad jag skrev högst upp så gick min del åt skoooogeeeen. Men dess bättre för Jens.
När vi började spåret så gick det bra ett tag men sen började jag att snurra runt runt runt, skällande hundar, snitslar efter gamla spår och springande katt.....!
Men jag hittade 3 av fyra men strulade slutet. Men jag fick jobba i allafall. Sedan fick jag gå patrullstigen i mörker, men min gamla matte tog alldeles för lång tid på sig tyckte domaren.
men det spelar ingen roll, jag fick jätte bra tränings kväll.
För Annas del gick det jätte bra, GRATTIS! NU ÄR DET BARA RESTEN KVAR.......!
Kanoon bra jobbat Tindra fast du fick sitta i basen 5 timmar!!!!!!!!!!!!!!!
Men vi hade en otroligt trevlig kväll, så tack Gert och dina medarbetare för en trevlig kväll, och tack Peter för dina goda råd till oss alla!
Så om ni undrar så blev vi 3:a av 4. Så min matte var inte nöjd med mitt arbete, men hon var ändå jätte glad.

Ha en bra dag, så bilderna kommer sedan
Kramar Nira

Inga kommentarer: