onsdag 7 maj 2008

Konfirmation, massor av bad och gäster!

Nu är jag väldigt " osocial" mot mina vänner fram till 17 maj..............!
Det blir ju så här när man får träffa sina föräldrar en gång om året, då är ju dom nummer ett för mig. Men visst saknar jag er mina vänner och det är roligt att höra att ni tycker det samma.

Jag har varit och badat med hundarna varje dag en timme och vi har cyklat varje dag. Så visst kommer dom att vara i god kondition förhoppningsvis.

Igår blev Fia jätte ledsen och det gör ju så ont i mig att ser behandlings sättet mot henne. Hon är ju bara en liten flicka trots allt.

Det var väldigt vackert väder här igår och det gjorde att vi var långt ute i vänern med hundarna och dom fick leka med henne där. Dom hade så otroligt roligt där, dom jagade varandra och jag förstå inte att dom inte frös där. Till slut efter ca 45 minuter så lyckades hundarna välta henne i vattnet och jag bara skrattade, kunde inte göra nåt annat för det såg så roligt ut.

Idag kommer det blir igen lika varmt här om inte varmare, och jag ska mata insekterna med mig..............! För jäkligt! När man är dum och lovar att ställa upp på KM;et så får man skylla på sig själv. Då blir man myggmat, men någon måste ju mata dom också...eller...?

I övrigt fick jag höra att även Dan ska duka upp där............vad roligt.........lycka till även till dig och till min vän!
Jag ska skriva sedan, hur det än blir. Jag är ju inte intresserad av dessa tävlingar.
Jag har ju redan frågat om jag får åka hem med än gång efter misslyckad spår................. men Gert bara skrattade . Joo joo, vi får försöka det bästa av det hela.

Ni alla får ha en jätte bra dag
Niras matte

Inga kommentarer: