lördag 17 maj 2008

Norsk Nationaldag och MIN SONS WISKUS MH OCH ÄVEN CASSUS!

Kallas för: Casso-> Heter: Cassandra-> kommer från Atlas Dreams kennel i Finland...Är ca. 1.5 år gammal
Namn: Wisku och är lite över 1 år gammal, kommer från Bacteroides kennel i Finland
Idag har det hänt massa roliga saker i skogen för min son Wisku och polarn Cassu....
JAG VILL GRATULERA DOM FÖR VÄL GENOMFÖRD MH-test.

Min matte var där och filmade och Fia tog bilder. Vilken kanoon MH han gjorde..... jag behöver inte skämmas. Det är bara att kolla på bilderna och ni som vill se filmen, så finns det också.

Även Cassu gjorde sitt MH idag och charmade domaren där. Hon var så skön och vacker och skötte sig väl. Undrar vad hon tycker om svenskarna? efter MH;t????????? Det kan vi bara gissa oss fram....eller.....

Och Lollo firar idag, det är ju Norges Nationaldag!

Kolla bilderna här
Nira






Casso-> Cassandra
Wisku->




Inga kommentarer: