torsdag 29 maj 2008

Hjälp, mitt hem ser ut som....hmmmm.....!

Vart jag än tittar så finns det extra mycket kläder, möbler, brylar mm. Huh...suck....!
Det märks att någon är på väg att flytta ut och håller på att samla massor av grejer till sig.
Bubblis ska sluta skolan nu och börjar arbeta direkt och flyttar till egen lägenhet. Vad spännande ska det bli för henne.
Igår var vi och hämtade lite möbler till henne med Pers hjälp. Stackars han, Bubblis pratade och pratade och helt plötsligt hade Per svarat JA på hennes fråga utan att fatta det ens själv...alltså, var ska jag ställa alla grejerna?...undrandes....med lite konstigt sätt...så skulle dom hem till han!!!!!!! Och då fick han panik, nej, vad har jag lovat nu, jag har ingen plats!!!!! Hade jag haft plats så hade det varit ok!!! Tack Per för hjälpen och tack Nina att du tipsade din mor!
Så kan det bli, hem till mig hamnade allting till slut. Och jag kan lova er att det ser rätt så roligt och struligt ut här hemma. Men vad ska man göra när en behöver ha hjälp? Vi får leva så här ett tag och ni som kommer hit...plundra....titta inte...för jag skämms för röran.

Idag åker hela gänget till bevaknings kursen igen på var sitt håll. Jag personligen tycker att det ska bli kul med lite nytt på tjänstehund sidan och skoj för killarna med att får lite nya människor till sig med nya ide´r.

Varmt och skönt ska det bli igen idag och till helgen ska vi grilla hela bevaknings gänget och spåra, köra lydnad, ringträning, fast bevakning och även patrullstig och det ska bli JÄTTE VARMT +30.

Ha nu en skön dag och lycka till idag

Nira och Niras matte

Inga kommentarer: