fredag 23 maj 2008

Liten lugn stund!

Både igår och idag har jag inte fått göra mera än "lukta" gott! Min matte springer upp och ner i tvättstugan och jag kan inte förstå att hon har så mycket tvätt!!!!!!!!!!!!
Men jag fick höra att vi skulle får simma och även en härlig cykel tur ska det bli på eftermiddagen.

Mina polare var igår på var sin utbildning och dom var jätte nöjda allihopa. Det är ju alltid roligt att höra. Så nu vill dom träna ännu mera så det får väl bli nästa tisdag igen.
Men när jag fick ser Qwerros matte att tar på sig gröna kläder, så blev jag så glad och tänkte att äntligen ska det bli skoj. Men, men, jag skulle ju inte varit så glad, för hon åkte utan mig!!!
Jag ropade efter henne att hon skulle tar mig med och var nära att hoppa ut från balkongen, och jag kan lova att dom blev kallsvettiga där nere, men det hjälpte inte. Dom åkte med Qwerro.

Nu vilar jag lite till och sen ska det bli roligt på all sätt och vis.........jippiiiiiiiiiiiiiii.........

Ha en lysande dag
Nira

Inga kommentarer: