fredag 26 februari 2010

Jag har fått HEMVÄRNETS BRONSMEDALJ för förtjänstfulla insatser till hemvärnsrörelsens fromma! Kul!












Tack alla för denna äran! Med eran hjälp och gemenskap från Kinnekullekompaniet hade jag inte fått denna medaljen. Jag är bara så stolt över detta märket och dessutom fick jag även buffe´biljetter för två (fast, jag vet faktiskt inte varför), gissa om jag var glad efter Kompanistämman.

Dessutom blev Ann-Cathrine Hundtjänstinstruktör och Rekryteringsansvarig! Grattis Bubbla, det är du värd!
Det var mycket folk igår på stämman, närmare 60 stycken, trots regn och snö. Jag har fått en nu Plutonchef (Peter M), och det ska bli roligt att framöver samarbeta med honom också, fast jag saknar min "gamla" (Christian) också!

----------

Den här veckan har varit väldigt stressigt och jag har inte kunnat knappt svara på telefon, så sorry alla ni som har ringt. Igår åkte jag iväg men min son 06.15 och kom hem 23.30 och fick sova 4 timmar och iväg igen med honom. Räddningsverket har varit i stort behov av hjälp och dom hade ingen skola pga snö tyngden på taget, så han har fått jobba rejält istället!

Nu är jag bara trött och vi ska iväg till L1 imorgon samt Michael ska jobba igen med killarna. Han är jätte duktig!

Ha det så gott alla nu och TACK ALLA PÅ KINNEKULLEKOMPANIET, NI ÄR HELT UNDERBARA OCH JAG ÄR BARA SÅ STOLT ÖVER ER.............

Inga kommentarer: