fredag 5 februari 2010

ÄNTLIGEN FREDAG.........och helg!

Jag går i hoppet om en solig dag/helg! Har dessutom blivit VALPSJUK! Det är nog det första VÅRTECKEN för min del..........! (Jag har inga hundar här hemma längre)

Håller på att kolla litegran, vad som bjuds på marknaden. Äntligen vet jag, vad jag vill ha på utställnings-sidan och på bruks-sidan. I och för sig, behöver det inte heller vara direkt en valp, kanske en allt från 6 månader uppåt med rena härliga linjer. Helst en tik! Ger mig en tips om ni känner er träffade!

Visst är det knåsigt när man får sånna känslor, men så är det bara.

Nu till helgen hoppas jag mycket sol, så snön ska börja smälta bort. Samtidigt är det ju härligt att kunna vara utomhus och njuta av solen. Hundarna pyser som vanligt i snön och tror sig gräva till "Kina". Full aktivitet med grävandet och springandet. Jätte kul!

Imorgon ska vi träffas åter igen med IPO-gänget på Skara Bk och fortsätter med träningarna. Att vi har redan nåt februari månaden, känns helt sjukt, vad fort tiden går. Om en månad är det skyddshelgen som gäller och det ska bli så roligt att få träffa Kenneth igen!

Nu vill jag önska till er en riktigt härlig helg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Valptankar är ju såååå mysigt!
/Maria

Nira skriver sa...

Jappppppp, visst är det så...
vi ses snart
Kram Maria