torsdag 18 februari 2010

GRATTIS MICHAEL FÖR KÖRKORTET...vad STOLT jag är över dig!

IGÅR SNURRADE HAN RUNT KILLARNA PÅ KOMPANIFYS OCH IDAG GJORDE HAN LIDKÖPING OSÄKER....! Michael har FÅTT SITT EFTERLÄNGTADE KÖRKORT!!!!!!!!!!!

Nu får jag gömma mina bilnycklarna ordentligt. Bubblis och Michael kommer att tävla med varandra om bilen .... hmmmmmmm, jag kanske skulle öva lite utpressning i form av städning och lite olika service, hihiiiiiiiiiii...det kanske är lönande!

Har du damp eller...? Fick en av dom snabba killarna höra igår, för att dom eviga +27 orkade INTE springa efter dom längre. Dessa ungdomar var som vesslor på planen, full fart hela tiden och alltid där som dom inte skulle vara (framför målen). SUCK... Våran kompaniledning fick verkligen springa häcken av sig och jag hade full show framför målen.

Det är spännande att så många kommer till dessa kvällar. Igår var åter igen 14 frivilliga "bolljagare" på plats och lika kul som vanligt!

TACK IGEN FÖR EN HÄFTIG KVÄLL!

Inga kommentarer: