torsdag 4 februari 2010

GRATTIS MICHAEL FÖR GODKÄNT KÖRKORTSTEORIPROV...nu är det bara resten kvar!

Nu måste man ändå börja erkänna att man börjar bli gammal... Det märks bäst när ungarna skickar ett sms och talar om att dom har fått godkänt teoriprov för körkort. Hjälp...! Det vill säga att näst sist av mina barn är över 18 år och då är det bara att sätta igång och börja tänka på dagen när han föddes. Då var man troligtvis ung och vacker och idag är man .... jooooo, gammal! Det är ju bara att erkänna.

Men vad glad man blir trots allt, när dom får framgångar. Nu får vi bara hoppas på att även körprovet blir godkänt och SEDAN KAN JAG SÄGA GODBYE till BILEN!!! Då är det både Bubblis och Michael som ska låna bilen och det vill säga att jag får gååååååååååååååå. Hmmm, det kanske är bra för kroppen!

Här hemma händer det ju inte så jätte mycket. Igår var jag med min dotter på badhuset och SKIT, vilka värmestugor alla kallar här som BASTU! Kakelplattor som är det enda som är kokheta i dom så kallade svenska bastun. Vatten kommer det knappt från kranen för duscharna och detta ska vara nyrenoverat...lyckat arbete!

Men dess roligasre hade vi i varmbassängen (34.5 grader varmt). Det var ju skönt!

Nu ska vi åka vidare snart till min son och låta hundarna springa fritt på åkrarna där, för det gillar dom.

Ha det så gott

Inga kommentarer: