tisdag 9 februari 2010

JAG LÄNGTAR EFTER GRÖÖÖÖÖÖÖÖNT....

Nu tycker jag att det här ska räcka. Visst är det fint med allt det här vita men det är för mycket nu....

Jag tänker på vårgröna ängar och skogar, fåglarnas kvittrande, öppet vatten och framförallt VÄRME. Soliga dagar i stranden och bad samt mycket spårarbete i skogen samt ängarna. Då skulle livet leka ordentligt. Jag till och med saknar regnet.... som jag övrigt hatar! Usch...var är du våren????

Jag tror inte att det är nån annan än hundarna som älskar snön nu?

------------

Det börjar nu planeras alla Hemvärnsövningarna och alla andra träningarna. Med IPO-gruppen kör vi så det ryker.. men det är ju ingen nyhet. Alla vill sitt bästa och dom kämpar och kämpar!

Till skogen skulle vi behöva komma snart med våra hemvärnshundarna och träna spår, men dom kan ju det, så vi får väl träna ett par gånger med snöspår innan övningen och sedan är det ju intensivspår som gäller framöver! ...även för IPO-hundarna!

-------------

För närvarande så har vi mycket annat också att tänka på samt att skyddshelgen med Kenneth närmar sig. Det ska bli riktigt kul att få träffas igen!

Ha det så gott

Inga kommentarer: