torsdag 24 december 2009

OJJJJJ..vad det snöar! PAPPA FYLLER ÅR IDAG, GRATTIS, ONNEA ISÄLLE SYNTTÄREILLE!


Ibland blir man som ett litet barn...som igår! Jag satt och tog det lugnt framför TV:n och tittade ut....sedan hoppade jag högt och ropade till ungarna...KOLLA UT, DET SNÖAR MASSOR! Oj, vad glad jag blev. Hundarna var mer eller mindre galna ute och det förstå jag...det var jag med.

Det är ju inte ofta att vi har vit Jul, andra gången här på 15 år!!!!!!!! Det brukar ju alltid regna och vara blåsigt. Så visst njöt av kvällen och utseendet igår.

Idag fyller Pappa år och honom vill jag gratulera.! PALJON ONNEA ISÄLLE SYNTYMÄPÄIVIEN JOHDOSTA JA OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA VIELÄ PAREMPAA UUTTA VUOTTA SINULLE JA ÄITILLE, ARILLE PERHEINEEN, SAMILLE JA MARILLE SEKÄ KOKO SUVULLE!

Tahdon myös toivottaa kaikille meidän ystäville OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Vi vill önska till er alla EN RIKTIGT GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 2010.

Inga kommentarer: