lördag 26 december 2009

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!






Full fart hela dagen... så är det ju. Massor med snö och det älskar vi alla (tror jag). Vi har ju tagit det rätt så lugnt här hemma över Julen, det är bara hundarna som har haft full fart hela tiden.
Idag var vi hos min son hela familjen och skottade snö så han inte ska bli insnöat där och det var riktigt roligt att komma ut till landet. Hundarna var ju fullständigt helt galna och nu sover dom så gott på mina fötter.
Igår var flickorna på den nya arenan och åkte stridsko där med ljuva Julmusikens toner och härlig Julstämning med en jätte stor julkran mitt i isplanen. Det var riktigt härligt där. Ute så regnade det först och sedan snöade massor.
Imorgon så har gänget bestämt att det ska bli träning och så får det bli igen då. Få se vad vi hittar på. På önskelistan står det bevakning, lydnad och ringträning. Kanske lite av varje...!
Nu vill jag önska till er en fortsatt härlig helg firande... så ses vi imorgon igen!



Inga kommentarer: