onsdag 16 december 2009

Mischaland´s Qwerro och Eranthis Cairo i första snön!

Mischaland´s Qwerro och Eranthis Cairo

Qwerro och Cairo älskar snön men vad kallt det var att fota dom...

På besök på P4, så här kul kan man ha där...Qwerro och Cairo i full fart i snön

Stanna då, annars biter jag dig i örat din lilla vilde...

Ohhhhh, vilket underbart liv man lever...jag tänker på dig matte som sitter bakom det tråkiga skrivbordet medan jag har så här kul! Qwerro och Cairo rullar i snön!

Jag vill inte sitta här och bli fotat...jag vet att jag är snygg! Jag ska jaga Qwerro nu i skogen, så skynda dig nu. Eranthis Cairo poserar!

Spegel, spegel...vem snyggaste är i värden... Mischaland´s Qwerro, givetvis!

Jaa du, titta du bara, jag tal det. Visst är jag snygg... Qwerro så klart! Tänk matte vad mycket du har missat idag när jag har sprungit med Cairo i skogen, vi har haft riktigt roligt i snön!







Inga kommentarer: