onsdag 11 november 2009

Skogs Spår

CAIRO VID FÖRSTA APORTEN...
JARI NÄSTAN STARTKLAR...

QWERRO GJORDE KANOON SPÅR PÅ EN KILOMETER
VISST SER QWERRO NÖJD UT
Idag har det varit mycket. Först 4 timmars språng i tvättstugan, sedan 5 kilometer spår och ungdomshus i lägenhet...dom måste väl ändå har tagit feladress....det är ju ingen fritidscenter här...hm!
Idag var jag jätte nöjd med hundarnas spårarbete. Qwerro fick en kilometer, Cairo 500 meter och Jari likaså. Att springa runt och lägga spår, rasta, ta spåret med tre hundar är ju lite att göra...men jätte kul. Nu väntar kompanifys istället och promenad för Bubblis med hundarna. Jag har börjat med alla planeringarna för skyddshelgen och VAD VI ALLA LÄNGTAR EFTER DENNA HELGEN.
Kallt har det blivit ute också och det känns som denna kylan skulle krypa in i märgen på mig. Jag fryser och det känns inte så riktigt gott. Kanske lite whisky hjälper ikväll eller het rom...? vem vet!
Nu ska jag iväg så ha det så gott...........


2 kommentarer:

Anonym sa...

HAha..rom ..kanske skulle prova...jag fryser som du...SES!//Kicki

Nira skriver sa...

Det är värt att testa...hihiimen gör det inte i bastu...hahaa