måndag 16 november 2009

MICHALANDS QWERRO LIVSTIDS AVELSKORAT I KLASS 1







JÄTTE GRATTIS ANN-CATHRINE OCH QWERRO! JÄTTE GRATTIS ÄVEN MATILDA OCH NERO FÖR GODKÄNT BH-PROV.
Två ungdomar som kämpar på med sina hundar!

...resten får ni läsa i den andra bloggen (valpbloggen). Jag skrev till felblogg! Hahaa...
http://bcniraomar.blogspot.com/


Men bilder hittar ni här från förra skyddshelgen
http://www.racy.se/ipo2

--mapp 12 NIRA
-- mapp 5 Rocko (Niras valp)
-- mapp 9 Cairo (Niras valp)
-- mapp 10 Rocko och Jari (Niras valp och Qwerro barn)
-- mapp 18 Ciara (Niras valp)

-- mapp 13 QWERRO
-- mapp 4 Dhiva (Qwerro barn)
-- mapp 10 Jari (Qwerro barn)
-- mapp 15 Jazzie (Qwerro barn)

Ha det så gott

5 kommentarer:

Kicki sa...

Hej! Jag har en ny blogg! trazzeluno.blogspot.com ha det !

Nira skriver sa...

Tack, jag ska anteckna detta!
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT att helgen närmar sig eller??????????

Nira skriver sa...

Tack, jag ska anteckna detta!
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT att helgen närmar sig eller??????????

Winter och Umza sa...

Finfina bilder, får man låna??

Nira skriver sa...

Det är bara att ta...jag försökte lägga in igår dessa bilder till ipobloggen men det gick inte, men du kanske lyckas...