fredag 19 juni 2009

VILKEN MIDSOMMARAFTON!

Tvärängens Wirro (Jari) med sin pappa Mischaland's Qwerro

Jari testar på gamla mattes basker...han är rätt så söt med det...!

Fia på rektyrering med HVU ungdomarna samt Jari och Eranthis Cairo

Jari när han var 8 månader...
Jari uppfostrar Eranthis Cairo.....nu lyssnar du på mig din lilla sk.....!
Fia på festhumör.....skolavslutning!

Men vad sysslar du MED GRABBEN... undrar Nira!

BACTEROIDES NIRA, ERANTHIS CAIRO, TVÄRÄNGENS WIRRO, ERANTHIS CARRAS
....undrar vem som vinner...!?

Kan midsommar börja bättre än våran...tror jag inte! Precis innan helgen fick vi besked att Fias hund Jari (Qwerro son) är helt fri i höfterna och armbågarna, alltså HD A - ED UA. Det går inte beskriva lyckan här hemma. Den var helt underbar!

Nu håller vi på att gå igenom packingen för Fulufjäll resan och sedan kör jag och Sabina Fia och Jari samt Rebecca till Marma. Det kommer att bli två tuffa men otroliga veckor för henne.

Nästa vecka åker även Bubblis till Marma och jag ska dit nästa år istället. Få nog härlig sällskap där...tror jag! Jari ska bli BLIVANDE HEMVÄRNSHUND om jag får bestämma...!

Idag så har det åskat här så någon dans runt ett svenskt träd (stolpe) har jag inte haft lust till men ungdomarna är på väg ut till var sitt håll och jag sticker med hundarna till mina vänner istället.

ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG MIDSOMMAR och hoppas att ni inte äter för mycket sill för den kan lika gärna börja simma i magen......och försöka komma ut med hjälp av SPY....!

HA DET SÅ GOTT

Inga kommentarer: