tisdag 23 juni 2009

+27 grader ute, basta mm

I söndags åkte HV ungdomarna iväg med Skaraborgsgruppen. Förväntan var enorm och det var lite pirrigt i magen. I och med att dom inte var så många så fick dom åka i minibussar och det hade ingen nåt emot.

Jag var och lämnade Fia i Skövde och ca tio minuter efter att dom hade åkt så kom det första sms:t "ac:n funkar inte, det är skitvarmt här...", jag flinare. Strax efteråt så kom det inte till "jag få panik" och till slut " nu har vi satt arslevärmaren på ledaren för att han reagerar inte, hihii, vi få se när han upptäcker det...!" Och tillslut ett SMS till, "VI HAR SKIT KUL". OSV.

Visst har dom jätte roligt. Sitta sex timmar i bilen och få se en annan natur och få äta riktigt restaurang mat i Älvdalen och all äventyr som dom ska vara med. Jag är lite avunsjuk faktiskt.

Igår kom det meddelande igen att dom har jätte kul och att det var +27 grader ute samt att dom ska basta. HÄRLIGT!

---------------

Vi i våran tur hade möte igår och nu på sommaren så ska vi ut med kanot. SKIT KUL ska det bli och teltta dessutom. Vi längtar....

-----------------

Cykel SM väntar på helgen och Bubbla ska iväg till Marma samt Sabina, Rebecka och jag ska köra 94 mil på söndag för att hämta Fia till Marma också. Det kommer att bli en tuff dag men VAD GÖR MAN INTE FÖR SINA BARN...!

Det h'änder ju en hel del här med, spår och lydnad samt SJUNGANDE HANHUNDAR. Riktigt kul!

HA DET SÅ GOTT NU ALLA
...för det ska jag...bada...bada och åter bada...!

Inga kommentarer: