torsdag 25 september 2008

Vad kul, även Nina med Wisku vill till Anders och Christian...!

Idag har min telefon ringt i stort sett hela dan. Jag har tagit emot 30 samtal...!
Det har varit mycket frågor och beställningar om olika uppdrag. Jätte roligt.

Dessutom ringde Nina och ville komma till Kinnekulle kompaniet med Wisku. Vilket härligt ekipage gäng vi kommer att får. Nu kommer vi att kunna utnyttja alla resulser på rätt sätt och skicka förhoppningsvis rätt ekipage till rätt plats. Jag känner en enorm glädje och det tror jag att även Anders och Christian känner likadant.
Sex hundförare får vi har, och vi har nu Nira, Geran, Qwerro och Wisku. Så vi hoppas att Anna och Sabina ska också kunna komma snart. Jippii flickorna, nu kör vi järnet och tränar på allt som möjligt för att vi ska kunna komma långt. Jag skulle vara jätte glad om ni alla skulle kunna tävla i SM-bevakning för att ni alla är ju så duktiga med super hundar att arbeta med. JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER ER.

Nu kommer vi att ses på söndag och jag hoppas att ni får en härlig helg

Vi ses

Inga kommentarer: