fredag 19 september 2008

Bubblis fick körkort igår!!!!

Tänk vad en människa kan vara lycklig...! Igår så fick hon sitt körkort. Det ska bli en lättnad för mig också för att ny kan hon själv åka iväg till träningar mm.
Dessutom är det hennes tur att KÖRA OSS på bevakningsgruppen, när vi ska ha roligt. Kanoon, har en egen chaufför. Grattis Bubblan!

Idag har jag varit i vänern med Qwerro. Ute temperaturen var på +8 grader och jag kan karantera att vattnet inte var varmare heller. Grrr... det kändes rätt så kallt på mina ben när jag fick gå men honom 150 meter ut för att kunna komma på djupade vatten. Men Qwerro tyckte att det var jätte skönt och simmade om och om långt ut. Efter det så ville han leka med sina stockar till pinnar som var 3 meter långa och
10 cm i diameter. Vilket nöje....! Sedan tar han ju inte någon hänsyn till nåt utan "piskar" oss på bena med sina "små" pinnar. Det är inget att undra på om man jämt har "svarta" ben.

I övrigt så har vi hämtat ut Fias utrustning till helgens övning. Det ska bli roligt att höra vad hon tycker om det hela. Sova i tält och låga sin egen mat med sprit köket...! Yes. Bubblis och Qwerro åker i väg till Enköping så det kommer att bli en lugn helg. Nira ska med och härja med killarna nu till helgen.

PER FYLLER ÅR IDAG OCH VI VILL GRATULERA HONOM. GRATTIS PER , DU ÄR GULD VÄRD FÖR OSS ALLA PÅ BEVAKNINGSGÄNGET.

Nu ska jag tar hand om mina föräldrar igen så hörs vi efter helgen.

Ha en bra helg alla

Inga kommentarer: