tisdag 16 september 2008

Första kojorna klara på staben!






Nu har vi testat våra kojor till hundarna. Elenor har hjälp till att bygga upp trekantstält kojorna och hundarna trivdes jätte gott där.

I övrigt så var det spår med Lollo och fastbevakning med mig. I dag kände jag mig som en svikare för att jag var tvungen att lämna min bil till reparation och var tvungen att bara sticka iväg utan att hinna säga hejdå till mina bästisar. Förlåt.

Vi har firat Per idag som fyller år på fredag. Sabine och Lena har nyss fyllt år.
Grattis till er alla tre.

Jag återkommer mera senare. Nu ska jag tar hand om Fia som brast i gråt när hon fick ser att hunden som hon började utbilda och fick sluta sin utbildning pga ryggfel hos hunden, står helt plötsligt till salu. Det var en jätte svår smäll för henne och hon kunde inte förstå det. Men så är det med livet....!

Ha en bra dag i allafall




Inga kommentarer: