söndag 7 september 2008

GRATTIS ANN-CATHRINE MED QWERRO OCH LOLLO MED GERAN FÖR TJH-CERT IDAG I KARLSBORG

Jag vet inte när jag har varit så här nervös som idag. Det var inte jag som gjorde provet men det kändes ändå så. Jag har inte kunnat sitta stilla utan bara vaktat denna hemska telefonen. Till slut kom det förväntade samtalet hit att dom hade klarat sig...! OOOOOOOOOOOOOO vad glad jag blev när jag hörde att dom hade hittat samtliga aporter på spåret, dom strek av glädjen. Det hade jag gjort också. Skit väder har dom haft hela helgen med massa regn.

JÄTTE GRATTIS TILL ER TVÅ. NU ÄR NI 3 SOM ÄR KLARA. NINA OCH WISKU, BUBBLIS OCH QWERRO, LOLLO OCH GERAN. Vad kul vi kommer att ha..........!

Fia har inte kommit hem än från sin militär karriär men kommer idag. Så jag återkommer med hennes del senare.

Nu ska jag sätta mig och tar det lugnt. Kan äntligen slappna av, skööööönt.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: