fredag 5 september 2008

Ja, nu är Fia i skogen med HV ungdomarna!

Kan du tänka dig vad konstigt allt kändes idag när jag skulle lämna Fia till utbildning för HV ungdomarna. Hon var både nervös och nufiken samtidigt. Dom var 57 st som glatt skulle åka iväg idag och kommer hem åter igen på söndag. Det ska bli spännande att får höra allt om deras äventyr. På stubinen så fick dom komma in i det militärä i och med att dom fick åka 7 mil med tjugo bilen...med träbänkarna...!
Min far tyckte väl lite synd om henne men hon klarar av det.
Från början fick jag några sms med roliga nyheter och hon skrev hur många var i hennes ålder och att dom får har hund med sig också. Men sen sket hon oss och troligtvis har hon det jätte bra med alla där.

Jag är så stolt över henne att hon vågade tar det beslutet och utan min påverkan.
Kanoon Fia. Ni kommer att bli så duktiga tillsammans... du och jari...!

Ärligt talat med sånna här beslut börjar man känna sig kanska gammal själv...

Nu kännar jag mig lite trött så jag säger lycka till Lollo med Geran och Bubblis med Qwerro imorgon. Ni har alla mina tankar hos er för alla ni tre är i Karlsborg!
OCH NATTI NATTI TILL ER ALLA

Inga kommentarer: