söndag 24 augusti 2008

Mor och Far här och massor av spår....!

Den här veckan springer iväg. Vi har fått främmat från Finland. Det gör att jag blir alltid lite osocial då mot mina vänner.... men som tur är så är det ju vänner som man pratar om och DOM FÖRSTÅ...!

Trots allt så har vi spårat i skogen jätte mycket och det måste man ju. Det syns att "poletten" börjar ramla ner. Qwerro har fått göra riktigt långa spår och har jobbat bra där. Lika så Lollo och Geran samt Nina med Wisku. För min del så har jag inte varit aktiv på nåt annat sätt men bevaknings gänget har varit jätte duktiga i skogen och jobbat aktivt. Skoj.

Nu på tisdag så tränar vi igen på staben och det blir individuell träning inför certprovet. Jag hoppas att alla ska klara sig.

Nu får ni har det så bra så ses vi igen

Inga kommentarer: