onsdag 23 april 2008

YES, äntligen bikini-väder och BAD!

Idag har det varit jätte roligt. Först har jag promenerat med mina polare Qwerro och Arko efter skottkärran 4 timmar. Sen tyckte Qwerro, att nu ska vi har roligt och rullade i gössel!!!!!
Det resulterade att vi fick åka iväg och bada i Vänern. Jippiiiiiiiiiiiiiiiii
Och det var ju så härligt. Bubblis var snäll och kastade bollen, men för långt, så den sjönk. Hur vi än försökte duka efter den så missade vi den, men vi fick lurat henne dit i allafall och fick blötat ner henne ordentligt. Rätt åt henne!
Sen var det dags för lite valp bus med Dhiva på Bk. Lydnad och sedan promenad med valpen först och två timmar senare med Qwerro.
Och stackars Lollo fick händerna fulla med konstig hår-arbete med Bubblis och Fia, sedan iväg till Bk och hjälpa till med lydnaden där. Fia har kört lydnad med mig idag och hon var jätte duktig förare. Hon blir nog en bra hundförare.
Så min matte har haft det så bra idag, solat och fått tar bikini på sig för första gången i år.
Sen vill jag bara gratulera ARI på sin födelsedag idag.

Imorgon ska jag bada igen med Qwerro och lilla Dhiva!
Hej så länge, nu ska jag sova!
Nira




Inga kommentarer: