onsdag 30 april 2008

Lite hyss med en kyss ska jag allt hitta på ikväll.............

Lite hyss med dagens KYSS!!!
Visst är vi söööta!

Det är fortfarande otroligt varmt ute. Men jag får inte bada idag...suck....!
Hörde att dom ska ha nån "grill-party" ikväll, så då finns det ingen tid för bad. Men om dom tror att jag inte ska deltag på partyt så har dom fel. Jag och Arko samt Qwerro kommer att vakta grillen med allt som heter "vakta".
Hörde dessutom att dom ska köra "skiten" ur mig för att jag ska blir trött och god inför kvällen men det ska dom får sota för, för så lätt blir jag inte trött när det gäller mat och hyss.

Jag fick också höra att min "lilla" kompis Nova fick besök igår av min gamle matte och Fia.
Ni vet väl att Nova hade fått 3 urgulliga svarta valpar som är bara några dagar gamla. Matte berättade att dom var hur söta som helst och att Nova mådde bra och sköter dom väl. Härligt. Vad duktig du är Nova.

Nu kommer det att hända en hel del denna veckan och två veckor framåt. Disco kommer hem imorgon och sen kommer det Mummi och Ukki samt Sami hit. Dessutom är det KM:et mm.
Huh, vad min matte har lovat för nåt utan att fråga mig först. Konfirmation med mycket folk och det blir inte mycket träning för min del. Cassu och min son Wisku ska deltag på MH-test den 17/05.

Dessutom ska jag delta på en forskning på friska hundar via SLU. Vad kul. För jag har ingen klåda, magproblem, tassproblem, öronproblem eller nåt annat och det gjorde att dom blev intresserade av mig. Det är ju jätte bra att dom satsar på sånt här, för det är ju inte roligt att se när en hundkompis har sånna problem.

Så ikväll ska det vara lydnad på klubben.

Ha en riktigt god och härlig helg
Kramar Nira

Inga kommentarer: