lördag 26 april 2008

Kan du tänka dig, +17.8 varmt!!!!!!





Det har varit riktigt goda dagar här.
I torsdags började vi med cykeltur med hundarna, lite vila och sedan iväg till badet. Lill valpen var med och badade med sin pappa. Det var jätte roligt. Efter det så var det dags att åka till Karlsborg och ser på utbildningen där. (bevakning). Jätte tack till LOLLO för att jag fick lifta med er. Det var ju så roligt att åka med er och skratta hela resan.
Fredag var stressig som vanligt och idag har jag varit och kollat på tävling. Dan från Tvärängen tävlade där och gjorde kanoon arbete med sin Zola. Grattis!!!
Jag min dumme lovade bort mig till KM-bevakning och frågade Gert att om han har någon i reserv för att leta fram mig om jag inte hittar tillbaks från skogen??? Inga problem svarade han, det skulle Anders N fixa. Hela hans kompaniet skulle rycka fram och leta fram sin hundförare med hund......! Skönt att veta.........! Det är ju alltid roligt att skämta, man vet ju aldrig, vad som kan hända. Men jag får väl lita på henne i allafall, så får vi se hur det slutar. Med skratt eller ...?
Det skulle ju iallafall vara rätt så rolig läsning på tidningarna dagen efter...eller?
Nu orkar jag inte skriva mera utan önskar er en trevlig helg!
Och ett stort GRATTIS till NOVA som håller på att valpa!
Hälsningar Niras matte


Inga kommentarer: