måndag 30 maj 2011

TACK....behöver jag säga mer????

Första natten i nya lägenheten med EN SÅ FIN TV på bokhyllan som jag fick av mina barn på MORSDAGEN!!!!

En helt otrolig helg med vänner och barna dygnet runt...tänk om ni alla visste hur mycket ni betyder för mig. Alla har vi varit helt slut...långa spår, många, lek, lydnad, eldvakt, flytten, glädjen att veta att man har så många vänner och goa härliga ungar! Det har inte varit många timmars sömn på denna helgen, men resultat har det gett!

Redan tidigt i fredags började vi med spår och klassfotbollen. På lördagen la vi spår kl 04.30 och efter två timmars sömn så kom Niklas överaskandes hit och sen gick det undan. Var får han alla sina krafter ifrån???? Efter fyra timmar så var lägenheten nästan tom och den nya fullt av kartonger och möbler mm. Bubblis, Chrille, Michael, Thomas, Niklas, Sebastian, Lennie slet som små galningar mellan flytten och klassfotbollen. Men vad underbart...nu är det bara städet kvar i det gamla och göra resten i ordning här i den nya. Riktigt kul! Bubblis hade fullt upp att tömma alla kartonger och göra i ordning i skåperna.

På söndag morgon kommer jag till mitt nya hem och ser ett kort och sverige band på en TV. Tänkte att vad kul att Michael har ställt sin TV i stora rummet, och så kommer det överaskningen...DEN TV:n är ju MIN....en morsdagspresent från mina barn!!!! Tårarna kom fram, hur och varför ska ni ge så dyra presenter till mig????

Igår satt vi och premiär tittade på en film och bara njöt av livet och lugnet en en hetsig helg. Det har varit jätte mycket denna helgen och jag tror inte att någon av oss har sovit mer en 5-6 timmar på hela helgen...men det har gett resultat både i hundträning som i det övriga livet! SKÖNT!!!!!

Nu ska jag fixa lite frukost ocg sedan väntar städ, tvätt mm

HA EN UNDERBAR VECKA ALLA!!!!

Inga kommentarer: