tisdag 10 maj 2011

KFÖ V-18 (dag 4)

Tack Bubblis för dina insatser under KFÖ:n tillsammans med övriga instruktörerna!

Allt det roliga har alltid ett slut....suck!

Vilken fantastisk instruktör i hundtjänst! Kunskaper i antihundtjänst. Vilka fantastiska spår han la till våra hundarna.

Sjukvården kan vara stolta...

Packat och klart...nu få vi bara vänta!

Likaså här...

Hej! ...dig har jag inte sett mycket av på hela helgen!

Vapenvård!

Qwerro älskar livet!

Qwerro vill leka...vem vill leka med mig??

Nira i full fart som vanligt!

Sitt där då...jag springer över er då...

Släpp pinnen då...den är ju min!

Våra fantastiska instruktörerna och ledningen!

Tack Anders mm att ni orkar med oss alla. Vad skulle vi göra utan er alla?

Väntan är lång...Qwerro vill leka

Nira väntar...

Dragkamp...

Vila du...jag vaktar!

Tack alla!
__________



Slut för denna här gången...TACK TILL ER ALLA, NI ÄR UNDERBARA!

Inga kommentarer: