måndag 9 maj 2011

KFÖ V-18 (dag 3)

Varmt...

När kommer ni då????

Samling

Hm...är det krig????

Nira och Bubblis ta skydd i framrycking!

Qwerro bevakar sin matte som har Nira!

Ronja väntar!

Hmm...när ska vi framåt??? Hundarna fick hålla sig i bakgrunden under framryckningen!

Lågställning!

Skydda Er...fienden är framför!!!!!

Ligg stilla och vänta!!!!!

Så otroligt varmt och jätte mycket munkorgträning!

Sjukvården i action!

Allvarligt eller????

Ni ska ligga stilla nu...sa vi ju!

Rambo på besök???

Massor med planeringar och hemligheter!


Där är dom ju!

Dom är rastade nu...tack!

Första matpausen 19.00...


Men min matte vad du är lurtig...jag ska rengöra dig! Usch då...

Vapenkoll

Jag vill också ha mat..............hör ni mig inte! Jag har inte fått något!

Men jag då???? Få jag ingen kvällmat????

___________



Finaldagen för soldaterna! Vi hundförarna låg bakom!

3 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Har det inte varit varmt i alla dessa kläder och all denna packning som ni får släpa runt på? En eloge till er! Kram från Varnhem

Susanne sa...

Ser onekligen ut som Ni lever ett väldigt spännande liv. Hundarna ser ju ut att trivas med sin uppgift oxå. Ha det gott i vårsolen:))

Nira skriver sa...

Tack snälla ni!
Det var varmt och klumpigt att röra på sig. Man va som en "michelin" gubbe, ramlade man på rygg så låg man där tills någon hjälpte till!
men visst gillar hundarna detta (Nira kanske lite för mycket).
Kram till er