lördag 21 maj 2011

Dessa underbara små liven...

QWERRO/EXA valpar (två veckor)



Peter och Bubblis diskuterar...

Cairo i farten...

Lekfarbron Cairo med sina skyddslingar...Qwerro/Eska valparna!

Willevas Rammie (Qwerro/Eska)

Willevas Reija (Qwerro/Eska)

Eranthis Arko 10 år

Bacteroides Nira

Qwerro, Eska med sina barn Ricci, Reija, Rammie samt Cairo som lekfarbro!

___________


Här hemma händer det hela tiden saker. Mycket träningar för närvarande, kartonger högt och lågt överallt, ingen säng utan soffa som liggplats delat med Qwerro, så ibland bli det trångt!
Jag hoppas att denna flytten ska ske snabbt för att tiden är kärvt och dom andra har inte flyttat ut än. SUCK!


Nira började löpa den 19 maj och är lagomt i höglöp på skyddshelgen. Ska bli intressant att se andra hundarnas reaktionerna. Idag ska jag ut igen med Nira och köra spår samt lydnad inför kommande tävling. Imorgon ska vi till cyckeltävlingen och vakta. Så min tid vill inte räcka till riktigt.


JAG VILL ÄVEN GRATULERA WILLEVAS R-KULL FÖR FRAMGÅNGARNA PÅ SKK-utställning...

BIS 5, BIR Willevas Rammie

- 2 Willevas Reija

- 3 Willevas Raska (Donna)

BIM, Willevas Rambo

...Underbart!!!!


Qwerro/Exa valparna har hunnit bli två veckor gamla och har precis öppnat ögonen. Så otroligt fina.


Här hemma har jag även Kennel Willevas avelstik som är mamma till Qwerro/Eska kullen och hon är helt underbar hund. Där springer hon runt och sover med min skor under sitt huvud. Dottern Rammie är likadan....


Nu tar Michael och Malin snart studenten också...så fullt upp har vi allt hela tiden!


Ha nu det så gott alla








Inga kommentarer: