onsdag 1 juni 2011

MINA UNDERBARA BARN!













Titta och njut... Jag älskar denna samman hållningen i familjen!

En del av oss vill och andra inte...men vi ha det bestämt skönt!


Sitta med barna hela nätterna med öppen eld och bara njuta av livet är en underbar känsla. Nu i veckan så har jag flyttat och denna hjälpen från vännerna och barna var enorm. En helt nu TV fick jag av barna också på morsdagen...NI ÄR HELT OTROLIGA...ÄLSKAR ER!


Igår var jag och hälsade på Qwerro valparna som nu är 3.5 veckor och så otroligt fina med kanon färger och kraffulla.


Nira har ju varit i höglöp så livet har inte varit nån dans på rosorna med hanarna!


Önskar till er alla en otroligt fin helg och NI som inte vill väl till alla...stäng munnarna och visa resultat istället med allt det innebär....! Ni kanske lyckas lika bra i träningarna/resultatet som med munnarna...heheeehahaaaaaaaaaaaaa....BILLIGT!


2 kommentarer:

Susanne sa...

Du är lyckligt lottad Tuija!!! men det vet du ju redan:)Visst är det en lycka att ha fina barn, det har jag också 2 st och 2 otroligt fina barnbarn som förgyller livet. Och vilka fina Qwerrobebisar. Förstår av bilderna att du njuter för fullt, fortsätt med det och ha det bara såååå skönt. Hälsa Bubblis så gott:))

Nira skriver sa...

Härligt Susanne. Underbart med barn! Det är sant att jag njuter av livet för fullt och dessa små Qwerro barnen är så fina! Kul att få följa dom!

Kram