tisdag 7 juni 2011

EN TUFF helg bakom oss...




Varmt +30 till +33 grader, flyttat klart, städat klart, slyddshelg med Kenneth, Bubblis fyllde 21 år, härligt sällskap och så otroligt mycket mer!!!!


Det är tufft att genomföra allt det där på en och samma helg men det gick. Jag har fått så otroligt härligt hjälp av mina vänner och barna med allt. Tänk bara igår... det plingar på dörrklockan, där står Niklas med en damsugare i handen och glass till fyra personer, glädjen i mig går inte att beskriva när jag öppnade dörren. TACK min vän, och TACK till er alla som har hjälp till med denna tuffa matchen.


Det känns riktigt gott att det är klart nu och därmed har man lämnat 16 år bakom sig i denna lägenheten både med glädje och sorg i hjärtat. Tyvärr tyckte inte alla att leva som vi gör men så är det i livet. Hoppas dom få det liv som dom vill ha, för att VI HAR DET BRA GEMENSAMT! Samtidigt vill jag också hälsa till dom att NI HAR VALT ERAT LIV, LEV SOM NI VILL OCH GÖR DET BÄSTA AV DET HELA, MEN LÄMNA OSS I FRED!

__________


Så har vi dessutom haft det sköna skyddshelgen igen. Glada människor, super gemenskap, en otrolig figurant!


Den här gången har vi fått se Kenneth att börja belasta hundarna rejält. Det var riktigt spännande att se! Mycket nya ider på lydnaden. Mycket folk hos oss igen som vanligt! Grillat gott har vi gjort och mycket diskutioner runt om allt! Skrattat åt vissa blogg inslag osv.


men här kommer det några bilder från helgen...

Inga kommentarer: